№: 1
ID картки працівника:
27636
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4421272
Фізична особа. ПІБ:
Лорві Ірина Федорівна
Фізична особа. Дата народження:
21.06.1986
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2008
Дата початку стажу:
01.09.2008
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
15
Відомості про підвищення кваліфікації:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 51/18, від 22 травня 2018 року); наукове стажування в період з 06.05.2019 р. - 06.06.2019 р. у Люблінському науково-технологічному парку та Вищій школі економіки та інновацій у м. Любліні (Польща) (свідоцтво № 0137 від 06.06.2019 р.)
Останні зміни в ЄДЕБО:
02.04.2022 12:56
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Volodymyr Lagodiienko, Oleh Karyy, Mykola Ohiienko, Olga Kalaman, Iryna Lorvi, Tamara Herasimchuk. Choosing Effective Internet Marketing Tools in Strategic Management. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), Volume-8 Issue-3, September 2019. P. 5220-5225. (Scopus)
    2. Olha Prokopenko, Yaroslava Larina, Olena Chetveryk, Sergiy Kravtsov, Nataliya Rozhko, Iryna Lorvi. Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), Volume-8 Issue-12, October 2019. P. 4982-4987 (Scopus).
    3. Reikin, V.S., Voitovych, S.Ya., Danyliuk, T.I., Dedeliuk, K.Yu., Lorvi, I.F. Neuromarketing as Interdisciplinary Area: Theoretical and Methodological Analysis. Estudios de Economia Aplicada, 2021, 39(6) (Scopus)
    4. Морохова В.О., Бойко О.В., Лорві І.Ф. Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки : журнал / уклад. Любов Григорівна Ліпич, Мирослава Богданівна Кулинич. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. № 3 (23). С. 114-121.
    5. Лорві І.Ф., Войтович С.Я. Інструменти інтернет-маркетингу. «Інтернаука» : міжнародний науковий журнал. Серія: «Економічні науки». 2021. №8. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-8-7502.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Морохова В. О. Рекламний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві. – Луцьк : Вежа-Друк, 2018. – 234 с.
    2. Теорія та практика маркетингового управління / Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Ризик у маркетингу [Текст] : Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. І.Ф. Лорві. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 84 с.
    2. Лорві І.Ф. Маркетингова політика розподілу [Текст]: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / І Ф. Лорві. – Луцьк : Луцький НТУ, 2018. – 92 с.
    3. Ризик у маркетингу [Текст] : Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. І.Ф. Лорві. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 28 с.
    4. Маркетинг в соціальних мережах : методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / І Ф. Лорві. Луцьк : Луцький НТУ, 2020. 28 с.
    5. Маркетинг в соціальних мережах : методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / І Ф. Лорві. Луцьк : Луцький НТУ, 2020. 24 с.

  • 10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

    участь у Міжнародному освітньому проекті UTTERLY «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» за програмою фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE) (контрольний номер 619227 – EPP1 – 2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Lorvi I., Valetska Yu. Components of the image of the enterprise. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff (10 December 2020). Dnipro, National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020. P. 140-141.
    2. Лорві І.Ф., Дідич К.С., Холончук М.М. Інструменти маркетингових комунікацій торгівельних підприємств. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. С. 109-110.
    3. Войтович Я. С., Лорві І. Ф., Войтович С. Я. Ребрендинг, як маркетинговий інструмент нарощення конкурентоспроможності санаторно-курортного закладу. Бренд-менеджмент : маркетингові технології [Електронне видання] : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С. 125-127.
    4. Лорві І.Ф., Валецька Ю.Б. Підходи до оцінки ефективності маркетингової інноваційної стратегії підприємства. Устойчивое развитие экономики: состояние, проблемы, перспективы: сборник трудов XV международной научно–практической конференции, УО «Полесский государственный университет», г. Пинск, 23 апреля 2021 г. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В.И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2021. С. 87-90.
    5. Морохова В.О., Бойко О.В., Лорві І.Ф. Складові управління маркетинговою активністю підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції (22 жовтня 2020 р.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 97-99

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    1. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Проневич І.М., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2017 р.).
    2. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Волощук О.М., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2018 р.).
    3. Керівництво студенткою, яка зайняла І місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Мєлєшкова Л.П., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
    4. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Цаплан С.О., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
    5. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі дисципліни «Аграрний маркетинг», ст.гр. МК-41 Зубовецька С.А., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
    6. У 2017 році Пацалай О.В., (ст. гр. МОм-51), Ковтун А.А. (ст.гр. МО-41) отримали Диплом ІІ ступеня Міжнародного конкурсу наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент» (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського).
    7. У 2018 році Велічко М.О. – диплом І ступеня ІІ Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг». Тема: «Підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства (на матеріалах ПрАТ «СКФ Україна»).
    8. У 2020 р. Цаплан С. – диплом ІІ ступеня ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг». Тема: «Обгрунтування вибору маркетингової збутової стратегії підприємства (на матеріалах ТзОВ «Волинь-зерно-продукт»)
    9. У 2021 р. Валецька Ю. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент інноваційної та інвестиційної діяльності»
    1. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Проневич І.М., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2017 р.).
    2. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Волощук О.М., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2018 р.).
    3. Керівництво студенткою, яка зайняла І місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Мєлєшкова Л.П., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
    4. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Цаплан С.О., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
    5. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі дисципліни «Аграрний маркетинг», ст.гр. МК-41 Зубовецька С.А., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
    6. У 2017 році Пацалай О.В., (ст. гр. МОм-51), Ковтун А.А. (ст.гр. МО-41) отримали Диплом ІІ ступеня Міжнародного конкурсу наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент» (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського).
    7. У 2018 році Велічко М.О. – диплом І ступеня ІІ Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг». Тема: «Підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства (на матеріалах ПрАТ «СКФ Україна»).
    8. У 2020 р. Цаплан С. – диплом ІІ ступеня ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг». Тема: «Обгрунтування вибору маркетингової збутової стратегії підприємства (на матеріалах ТзОВ «Волинь-зерно-продукт»)
    9. У 2021 р. Валецька Ю. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент інноваційної та інвестиційної діяльності»